Pro stěhování kanceláře, pracoviště nebo obslužných prostor se snažíme co nejméně narušovat denní pracovní režim. To má za následek hladký přesun a zaměstnanci mohou nadále plnit své povinnosti.
Díky dlouholetým zkušenostem a mnoha názorům v oboru stěhování kanceláří a prostor jsme schopni navázat spolupráci s mnoha firmami a podniky, které plánují stěhování. Po konzultaci a domluvě s osobou realizované firmy naplánujeme nejvhodnější logistický plán.

Flexibilita naší firmy nabízí stěhování v neobvyklé dny a hodiny, po skončení práce, o víkendech a v noci dle dohody.

Kanceláře a firmy stěhujeme převážně v Praze. Díky vhodnému vozovému parku jsme schopni přesunout společnost také v jiných městech.

Stěhování kanceláří, firem, prostor - spolehlivě, včas,  a příznivé ceny.

Jak probíhá stěhování ?

1. Domluvíme se na prohlídce technikem, který je k dispozici skoro okamžitě (služba zdarma) v případě menší zakázky        stačí po telefonu popsat, které věci se budou stěhovat, včetně přístupu k nim, abychom mohli odhadnout cenu zakázky.

2. Ve smluvený termín a čas přijedeme na adresu stěhování. Obalíme, zabezpečíme, popřípadě demontujeme nábytek.
2. Vše naložíme, zabezpečíme a převezeme na místo vykládky.
3. Vše umístíme na místo, které si určíte, popřípadě rozbalíme a samozřejmě smontujeme.
4. Použitý obalový materiál si samozřejmě odvezeme, a v případě zájmu a dohody není problém odvézt na sběrný dvůr i      vaše staré věci, nábytek atd..
5. Po dokončení všeho potřebného, vystavujeme fakturu oproti vaší platbě (nejlépe v hotovosti).

Pro každý případ jsou všechny vaše věci samozřejmě pojištěné, a to v průběhu celého stěhování a převozu.

Děkujeme za vaši důvěru. S námi to vše zvládnete.
logo
 
 

Kalkulace zdarma

      
Neplatný vstup
Neplatný vstup
Neplatný vstup
Neplatný vstup
Neplatný Vstup
Neplatný Vstup
Invalid Input
Neplatný Vstup
Invalid Input
Neplatný vstup
Odpověď během pár minut

 

 

 

 

Rychle, levně, profesionálně